29 Şubat 2012 Çarşamba

GÖZYAŞIMDAN İÇİYORUM !!


Düşmedim uçuyorum =)


Meraklarımı gidermeyi  mukaddes annemin koynunda beklemedim.
Hayatı öğrenme girişimlerim oldu benim.
Yaptığım hataların arkasında babişkom durur mu? diye sırtımı yaslamadım hiç bir zaman.
Mahalle kavgalarından beni kurtarsın diye abimden S.O.S istemedim.
Yeri geldi dayağımıda aslan gibi yedim.Ağzımla yüzüm yer değiştirdiğinde bunu da ilginç buldum.
İlkokulda mor ayakkabıyla derse alınmadığımda başımın dertte olduğunu anladım.
Genede o derse o ayakkabılarla girdim.İlk savaşımdan galip çıktım...
Babamdan para alıp lunaparka gitmedim ben hiç.
Bisiklet yarışlarında ne kazandıysam allah bereket versin 3-5 eğlenceli alete ayak bileğimin hakkıyla bindim.
Komşu hanım teyzeler topumu kesti diye küfretmedim ama topumun cesedini de sokagın ortasında bırakmadım.
Star wars'a özendim musalla taşını uzay gemisi yaptım.
Düz bulduğum her lake tahta kaydıragım,
Ä°ki arkadaşın cılız  kolları salıncaklarım,
Kiremitler seksek için kalemlerim,
Bisikletim krallığımın tahtıydı,
Tahtımdan çoğu kez indirildim.Dizlerim kanadı.Üzerine yaprak bastım yarabandı aramadım.
Huzursuz tahrik edici hüzünlü suratlarıyla eğlenemedim palyaçoların onları sevemedim.Aksi gibi üzüldüm.
Susayınca eve koşmadım ben hiç.Cami çeşmesine dayadım agzımı ve bir milyon kolibasilcik yuttum afiyetliydim=)
Büyüdüm Büyüdüm işte.Hal ve gidişat değişmedi.Değiştirmedim.
Kurbağa öpüp prens olsun diye beklemedim.Gerekirse kurbağayı da koluma taktım prens yaptım.İnsanları ayıklamadım.İçindeki cana ruha takıldım.Kullarıyla derdim yoktu, yaradana yaranma çabalarındaydım.Sakin zamanlarda değil baskı altında dar vakitlerde daha güzel oldum.
 Küfürler duydum.Küfürler ettim.
Tepelerde gezdiğim zamanlarda havalanmaya müsait kaba etlerime adabı öğrettim.
Yerin dibine de girdim Kuyulara düştüm ''sesimi duyan var mı ?'' demedim.narin ses tellerimi yormadım.
''Tırnagım kırılır mı ? ''diye korkmadım.Tırnaklarımı kendim kırıp tırmandım.
Çift kişilik yataklarda uyuyup tek kişilik uyandığımı çok sonraları anladım.Bazen çook sevildimm.bazen sevilmedim.Bazen sevdim.Bazen sevildiğim an sevemedim.Tekil /çoğul hayaller kurdum.Hayallerimi onaylamayan insanlara tek lokma yedirmedim.Ama onlarıda aç bırakmadım.
Aşıkta oldum iyinin yüzüne,kötünün gözüne,safın sözüne.Üzüldüm tabii!Sokaklarda ağladım.Boyalarım aktı.Sigaram söndü.Ayağım takıldı.Ökrüsük tuttu.Aksilik vurdu.Köpüklüyken sularım kesildi.Ucube oldum bazı bazı!Ama pişman olmadım.Ve ''keşke '' kelimesinin ne demek olduğunu hiç bir zaman anlamadım ben.
Elimden geleni yaptıgımı sandım gerisine bakmadım.
Kalbime çivileri çaktım.Pek Sağlamlaştırdım.
Ben çok sevdim bu hayatı.İçindekileri sevdim.Dışındakileri dışlamadım vesselam.Onlarıda sevdim=)
Pes demedim!Korkmadım.Korkamadım.Korkak insanı anlamadım.Anlatmasına da müsade etmedim.
Yaşıyorum geldiği gibi.Yaşadım işte.....
Ve eğer hala bulutları yiyiyor isem,
İçimdeki buhardan ben sorumluyum=)

       2012
Selametle Merika
  MRW-KTW


15 yorum:

Hektor dedi ki...

Sen çok yaşa. Etkiliydi, hem de çok.

The Merika dedi ki...

eywallah sayın hektor.sende çok yaşa seni okumak ayrı bir zevk bilgine!!

Hektor dedi ki...

Bu, öyle böyle değil, şimdiye kadar okuduğum bütün yazıları vurur. Maldoror'un şarkıları gibi. Üç kez okudum.

The Merika dedi ki...

hektor utanırım naptın yaww:)
bu arada okumaya niyet ettim ama bi türlü olmadı.bu bir işaret der gider yarın alırım artık!
okuyup seni bulucam :D

AslıASLI dedi ki...

Nasıl kelimeler bunlar, insanı ince yerinden yakalıyor. Yüreğine sağlık..

Bir kere yetmez, tekrar okumak için gelicem..

Beyza MollaahmetoÄŸlu dedi ki...

" Tepelerde gezdiğim zamanlarda havalanmaya müsait kaba etlerime adabı öğrettim. "
Ama en vurucu; " Çift kişilik yataklarda uyuyup tek kişilik uyandığımı çok sonraları anladım bazen sevilmedim. "
Dur ben de alıyorum kadehimi, birlikte dikelim gözyaşlarımızı.

Hektor dedi ki...

Utanma The Merika, içindeki cevherin varlığından haberin olsun. Bir gün bir arkadaşı Melih Cevdet'e; "içimde o kadar güzel duygular var ki, ama bir türlü şiir yazamıyorum" der. Melih Cevdet'te kendisine, " Şiir duygularla değil, sözcüklerle yazılır" diye karşılık verir. İşte o sözcükler sende var merika. Bunu basite alma. 'Utanıyorum' demenin altında yatan derin mütevaziliğini de bir erdem olarak yorumluyorum.

Firste dedi ki...

yazdığın her satır öyle güzelki, o kadar etkilediki beni anlatamam.
kalemine sağlık

The Merika dedi ki...

@hektor beni mahvettin.:( eline yüreğine sağlık ama hakkaten utanıyorum çok hoşuma gitti yorumun çoook!!! ama ne denir bilemedim.pasif kaldım melih cevdetten girince sözümde bitti..sen çok yaşa emi.....

The Merika dedi ki...

@firste seninde okuyan yüreğine sağlık nininin eski dostu:)

'ofelya dedi ki...

Kurbağa öpüp prens olsun diye beklemedim.Gerekirse kurbağayı da koluma taktım prens yaptım.

Fazla güzeldii...

Ben bazen kendimi çok kısıtlarım..Dur ofelya yapma derim..Ama sonra anı yaşamayı tercih ederim..

Sen hep yaz..Ben kendimden bir şeyler bulayım :))

The Merika dedi ki...

kendinden birşeyler bulçaksan ben hep yazarım sağolasın ofelyacık:)

Adsız dedi ki...

Buna bayıldım!
"Kurbağa öpüp prens olsun diye beklemedim.Gerekirse kurbağayı da koluma taktım prens yaptım. "


Mimin var.

The Merika dedi ki...

ah o mimler beni alır alır götürür:D özürlüyüm ben sevgili cherry mim özürlüyüm:D

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

Ucube oldum bazı bazı!Ama pişman olmadım.Ve ''keşke '' kelimesinin ne demek olduğunu hiç bir zaman anlamadım ben.
Aynı ben^^
Kendimi gördüm resmen :)