27 Mart 2012 Salı

ÖZGÜRLÜK NEDİR DEDİ BİRİLERİ!


Özgür insanlardır bu tarifi yapacak olanlar.Soranın merak ettiği gibi cam açık soyunan komşudur özgür olan.Hakkımda ne düşünürler demeyendir.Kutulara sıkışıp kalmış takıntılı insanlar yerine dal parçasıyla dişlerini karıştırabilenler bu tanımı yapacaklar.Olumsuz insanları böylelikle görmezden gelebilir güçte olanlardır.Tavuk yedikten sonra ellerini yıkamadan saçlarıyla oynar bunlar.Islak mendilleri çantasında taşıma yerine saçını çatalla tarayan insanları anlatıyorum ben..Azınlıktan bahsetmiyorum.
Kalıplar insanı daraltırdı.Bunu anlayanlardı etraftaki mutlular.Halk arasında pis diye adlandırılan bu kimseler özgürdürler aslında.Pis diyenin hiç olmadığı kadar.Hem ne güzel insandır ki onlar yanlız değilim dedirttir şahsıma.İsyan küfür kıyamet yerine şemsiye girdiği yerde bana aitse sorun yok deyip geçen insanlardan bahsediyorum ben.Acıya tutunmayanlardır.Tuttukları tek şey 'AN' olanlardır özgürler.
Sayıları az değil çoğunluktan bahsediyorum.En azından benim görmek istediklerimden
konuşuyorum.Asfalttan akan su ile saçını  düzelten çocuktan bahsediyorum.
Kanatlanıp uçan kadında,
Köpeğine dönerini ısırtan adamdan bahsediyorum.
Apartmanlar arasında yaşayıp doğayla barışını sağlamış olanlardan.Kişiliğini yaşam düzeninden ayrı yaşayan güzel insanlardan bahsediyorum....kuralsız / umarsız. sadece yaşayanlardan bahsediyorum..


 

14 yorum:

GK dedi ki...

eyvallah çok güzel özgürlük falan da böyle özgürü anası eve almaz yani onu diyim ben. o neymiş ya öyle tavuk yiyip saçını taramalı falan, fena.

Kuulumsu Kadın dedi ki...

kuralsız, umarsız.. yaşayan yaşayabilen var mıdır ki merika'm? hem ben de mim var senin gelseneee :)

The Merika dedi ki...

ahahaha yapıyor arkadaş evede giriyor bildigin :D model bu napalım:D

The Merika dedi ki...

var kulumsu var mevcut aramızda yaşıyolar denk gelmemişin bence:) yahu mim yapamıorum bi türlü bakacağım ama söz!:)

Blogger Bolat dedi ki...

Dünya böyle insanlarla güzelleşiyor :))

The Merika dedi ki...

kesinlikle:)

DOREMİ dedi ki...

Öyle yaşayanlar olmasaydı..gerçek özgürlüğün ne olduğu da bilinmezdi ki..:)

The Merika dedi ki...

tabi ayakkabıları atmakta geçerli buna:D:D:D

bozbek dedi ki...

Özgür insan güçlü, güçlü insan özgürdür. Yumurta mı tavuktan-tacuk mu yumurtadan misali. Biri olmadan öbürü olmaz :))
Ben de mimledim seni..

The Merika dedi ki...

ne göözel dedin sayın bozbek tavuk zaten evvela yumurtadır:D kim kim içinden çıkmış kimin umurundadır!! :):):) bakıyorummmmm

DOREMİ dedi ki...

hah haaa! bi unut yaaa;)) İyiki burayı görmüyor bizimkiler...yoksa başımda saç bırakmazlardı..:))

The Merika dedi ki...

ahahahaha:D:D ya pis insan yaa sen komplolarını yap sonra masum ayakları :D:D yok yahu

DOREMİ dedi ki...

YAFU ŞU YORUMLARINLA BENİ ÖLDÜRMEK ZORUNDA MISIN SEN!..;))

DOREMİ dedi ki...

Bak şimdi paçalarım tutuştu ya bulursan beni!