25 Mart 2012 Pazar

BANA BİR ŞEYHLER OLUYOR ( Yanlızlık )

      Yıl 2006'da izlendiğimde bana göre iyi.
       Yıl 2012'de ise MUHTEŞEM tirad!

  Ya gördüm neyleyim
  insanlar vardı duvarın içinde.
  ya ben hep duvara konuştum
  ya da duvar değil konuştuğum, içinde insanlar var.
  nedense beni anlasın istedim içinde insan olan
  duvarlar.....Bilmiyorum,
  belki de ben gerçekten delirdim
  onlar haklı belki de.
  içinde değil duvarların insanlar
  sadece arasındalar...............
   
 ______________________________________
       

     "işte siz o otobanda giderken bazı mahalleler görürsünüz. çatısız evler diyarı... binaların üstünde filizler,
hep "seneye üstüne kat çıkarız" umuduyla yaşanan,
belediye'de kaydı olmayan şüpheli hayatlar"..............


   MRW-KTW

13 yorum:

Kuulumsu Kadın dedi ki...

oof.. bu pazar akşamı oldu mu bu şimdi? fena! :)

deeptone dedi ki...

bak iyi hatırlattın.
:)

The Merika dedi ki...

olmadı dimi eski dvdyi buldum fena fena:D

The Merika dedi ki...

hemen izle deep:D

çiço dedi ki...

noluyoz yaw sabah sabah daha gözlerimi ovuşturuyorum kahvaltı kıvamındayım evladım ver mendili ordan al bu çayı getir aslan sütünü yalnızlık şerefine şu duvarla karşılıklı içelim...
:( keşke dün gece göreydim iki damlada göz yaşı bırakıldım offf
:):):):)

Adsız dedi ki...

Gece nasıl kaçırmışım ben bunu ya, hazır ağlamışken 2 damla fazla gözyaşı akıtırdım. Öff ! :(

The Merika dedi ki...

sen kahvaltını ette annem boşver dramı biz paylaştık üstüme agırlık geçmesin şimdi:)

The Merika dedi ki...

yok yok dram yok güzel gün mutlu sabahlar:D

DOREMİ dedi ki...

tek kelimeyle muhteşem!

The Merika dedi ki...

kesinlikle!

Blogger Bolat dedi ki...

Bu oyunu BKM'de seyretmiş ve çok etkilenmiştim, aramızdaki görünmeyen duvarlar aşkına :)

The Merika dedi ki...

yada duvarların arasındaki insanlar aşkına :)

Unknown dedi ki...

5 kere izledim beşinde de tüylerim şaha kalktılar.