15 Şubat 2012 Çarşamba

KAN KAYBETTİK ...YENİLDİK ...



İSYAN VAR!!!!
Ulan kimse kimsenin bir ömürlük neferi değil!
Tamam burasını anladık.
Her savaşa sokup sırtımızı kollayacak bir askerde  hayal etmedik..Onlar kahramanlara tabi idi.O kadar da yaşadık kavradık.
Giderken beklentimiz asaletti.Çok değil 250 gram kafii gelirdi.Güçlü biyolojimizde arada bir akan gözyaşımıza değerdi hafiflerdik.
Güzel anılarımız bize miras falan kalırdı belki.Bozdurup orduya techizat alırdık .
Diğer savaş menzilerinde az biraz güçlenir palazlanır,kurşuna çıplak göğüs sevmeye kalkardık.
Aşık olmaya yeltenirken hain silah arkadaşımız bize pusu kurmasaydı.Delik miğferimizden içeri yagmur sızmaz,ağlıyor gibi durmazdık.
Yapardık işte bir türlü,gönül arazisine sahibiyet bayrağını dikmeyi bilirdik!
Anılara sahip çıkılsaydı! Giderken beklentimiz asaletti!Kaybedilen topraklara çok değil 1 saniye saygı duruşu kafii gelirdi.O zaman savaşçı ruhumuz bir derece huzur bulurdu.
Ama,
Ne silah arakadaşımız o kadar cesurdu ne de biz cesur olmayan silah arkadaşımıza cesareti öğretebildik.
Çok kan kaybettik.
 Yenildik !!!


SELAMETLE MERİKA
     MRW-KTW



12 yorum:

Adsız dedi ki...

bazen yenilgiler yeni ve en büyük zaferlere açılan bi kapıdır..Selametle =)

The Merika dedi ki...

kimbilir belki de selametle=)

Adsız dedi ki...

ben bilirim =) ..ve kazandığını da, kocaman bir kalbin olduğunu da, o kalbi hak eden birine emanet ediceni de biliyorum =)

Unknown dedi ki...

Silah arkadasin adam gibi biri olmazsa arkani dondugunde ensenden vurur seni:)

The Merika dedi ki...

sayın fortuna sanş işi bu :) insan silah arkadaşını herzaman seçemiyor dediğin dogru tek bir arkayı dönme anı yeterli oluyor bazen.

Adsız dedi ki...

silah arkadasinin amatorlugunden kaynaklanmaktadir. bu askeri jargonu kullanmaya devam edersek egitim cavuslarinin soyledigi gibi timiniz en zayif kisinin guclu oldugu kadar gucludur.

deeptone dedi ki...

anlamadım ki ne demek istediğini.
hangi asker hangi savaş hangi kayıp.
yoksa hepsi bi benzetme mi.
:)

The Merika dedi ki...

@barney askeri jargon müthiş yorummuş yahu:) bir zincir en zayıf halkası kadar güçlüdür.

The Merika dedi ki...

@ deeptone Benzetme hepsi olmayan oldurulamayan bir ikili ilşki üstüne..şimdi oku bidaha anlıcan bah hemen:)

çiço dedi ki...

deep görmedim bende mimledim seni :))

Adsız dedi ki...

deep mimlemiş ama ben de mimledim! :)

The Merika dedi ki...

mim rüzgarı esmiş gene bakıyorum şimdi:)