9 Mart 2012 Cuma

Terbiyesizim....Özür diliyorum!...

Benim şuçum yok hakim bey!
Tahriklere kapıldığım doğrudur ama özümde nazik biriyim.
İki gözüm önüme aksın ki birini hayvana/mahlukata benzetmeden önce hep ''allah günah yazmasın ama'' der sonra hakaret ederim.Böyle düşünceliyim...
Bakın şimdi sizi de bir hayvana benzettim ama söylemem.Böyle de dilime hakimim.
Tanrım yaratmış bunu da der sizi de sineme basarım.Çok anaç ruh yapımla asil duruşlar uygularım.
Ama hak verin bana sizde!....
Uçurmamın ipini kesmişlerdi hakim bey! Merak içindeydim
Nereye düştü diye sormaya gittiğimde çirkinleştiler.Yoksa inanın ki sakindim.
Tamam ipi kestiniz ağalar beyler ama nereye düştüğünü söyleyin bari dediğimde kapıları kapattılar.Çok cevapsız kaldım.
Günlerce düşüncelerimi darp ettiler,işkence ettiler.Allah sizi inandırsın zihnim mormordu.
Şikayetçimisin diye sordu polis abiler değilim dedim.
Bendemi şikayetçi olaydım?.Yormayayım sizi Kendim halledeyim dedim.Beceremedim.İpin ucunu göremedim.
Gördüğüm kan değil ketçap sandım.
Siz söylemeseniz patatesimi banacaktım.
Düzenli olarak katliam gerçekleştiriyorum diye şimdi rüyalarımı tutuklamayın .Hakkımı istiyorum hakim bey!..............
Kendimi durduramadım
Uçurtmamın ipini kesmişlerdi!........

 Pişman değilim gene olsa gene yaparım!
 Terbiyesizim.Özür diliyorum




Selametle Merika
  MRW-KTW
   




7 yorum:

öykü dedi ki...

Allahım Allahım:))

çiço dedi ki...

:)) vay vay vaaayyy bu ayaktaki alkışlar size hanfendi :))))

The Merika dedi ki...

@öykü :):)
@çiço yaw ne yaptın müdür çok teşkkür efendm:)

Hektor dedi ki...

"...Düşüncelerimi darp ettiler... zihnim mormordu" ve "rüyalarımı tutuklamayın" sözleriyle yaptığın imgeleme, beni çok sevdiğim "The Color Purple" filmine götürdü. Sen bir harikasın. Erich Fried ile de nefes alman zekiceydi:)

AslıASLI dedi ki...

Uçurtmamın ipini kesmişlerdi. Asla pişman olma zaten, özürde dileme bende aynı şeyi yapardım :)

Adsız dedi ki...

bunu okumani isterim

The Merika dedi ki...

@hektor yauuu ne filmdi yauuuuuuu:) 5 yıl oluodur heralde izleyeli lakin filmin ismi bile kafii kanımca.duygulandım bah şimdi.kitabıda alamadım henüz hektor.
@aslı babasının kızısın sen zaten şüphem yok pişman olmıyacagına:)
@barney hakim bey gecmişim yok gelecegimi s*kiyim ahahah çok iyiymiş.