28 Nisan 2012 Cumartesi

KANAT

Merkez ses......
Göğün bilmem kaç kat üstünden bildiriyorum;
Burası çok sıcak ama eğleniyoruz. Zaman zaman eski kışlık mont gibi suratı üzerime gelmekte.
Fakat etkisi uçucu, soğuk kokmak gibi birşey vardı ya hani.
Parfümünün adı buz nezdimde.
Zor gelirdi alıştığını unutmak, unuttuğuna alışmak.Karmaşıktı işte bu cümleli ruh hali.
beni doğuran kadınımın söylediği kadardı duyulabildiğim hayat, ve hiç bilindik olmadı varsayılan yaşam çizgisi.
İşte o hayat bağırmaya başladığında,
Olay mahalinden kaçmaya çalıştım,
'Birimiz burda kalmalıyız' diyen huzuruma selam olsun ki
Herşeyi unuttuğum yerde, annemle elele yürüyecek kadar kısayım şimdi...Çocuğum şimdi.
Huzurluyum demişken kuşlar her zaman çok güzeldir.......    NEŞESİ YETER...=)



    MRW-KTW


9 yorum:

çiço dedi ki...

neden buraya bağladım bilmiyorum ama dün gece dönerken annemi memlekette bıraktık ve sanırım bu sabah çok özledim.
sen ne güzel yazılar yazıyorsun :)

deeptone dedi ki...

karmaşık bişiler demişsin ama sanırım keyifli bişiler. şarkıyı da bilmiyodum.
:)

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

:) cocukluz guzel merkezdir, kalintilari bile nese verir... Guzel ve derin bir yaziydi, okurken zevk aldim yuregine saglik.

Unknown dedi ki...

çocuksun ya artık hızlı koşamazsın da huzurun sana yetişecek merak etme ;)

deeptone dedi ki...

bende önemli bir ödülün var.
:)

Blogger Bolat dedi ki...

Çok şahane bir post olmuş yine :) tebrik ederim.

çiço dedi ki...

oskarları dağıttık kelebek ödülü senin alırmısın :)

Adsız dedi ki...

ödülün var

http://ikiuykuarasinda.blogspot.com/2012/05/versatile-blog-award.html

Adsız dedi ki...

Mimin var bu sefer.

http://ikiuykuarasinda.blogspot.com/2012/05/ikisi-bir-arada-mim-by-biricit-semmma.html