13 Mayıs 2012 Pazar

HİCAZKAR

En fazla yaşamaktı ,ölmek kadar.
Sonra becerilmeyen yıl ticaretimiz vardı hani ,
Ellerimizi birleştirip kısa hayat çizgilerimizi uzatmalıydık ama eller terli , eller kaygan.
Hayaller suya dayanıksız.Ve ömür uzamaz ,ömür kısalabilirdi.
Terden tiksinme ihtimallerimizi tutuşturamadığımızdan gördüğümüz görüntü boş kalan ellerimizdi, bakıp bakıp çizgilerden yaş alıyorduk.Kurbandık akan zaman dilimlerine..
Adak gibi kalpler poşetlerde , üstü topyekün bakteri.
Yaladım yaladım da temizlenmedik muhterem ahali ,sürüden ayrılan körpecik elmalarken kurda yem olup çürüdük gitti.




MRW-KTW

9 yorum:

Unknown dedi ki...

ama ben bu yazıyı çok beğendim. daha sık yaz lütfen

Arsione dedi ki...

"hayaller suya dayanıksız.." dediğin gibi.

The Merika dedi ki...

@ne dedim ben yoğundum giremiyordum bi süredir girmişken patlatıvereyim bir yazı dedim:D

The Merika dedi ki...

@arsino :) bazıları

The Merika dedi ki...

@çikolata hırsızı sevindim gene hemde çoookk:)

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

:) Ben de hayalleri şekerden sanırdım..
Suya düşünce eriyip gider..

The Merika dedi ki...

:)):)

Hektor dedi ki...

Kimi yazıların, okurken bir şelâle gibi akıp giderken, zihinde de anlamlı bir iz bırakıyor. Kimi yazıların da okurken aynı tadı vermese de içinde anlamlı bir şeyler oluyor muhakkak. Bu yazın, okurken diğerleri gibi değil fakat farklı bir şey var bunda. Güzel bir şey ama itiraf edeyim o güzel şeyin ne olduğunu anlayamadım. Sen; kimileri tarafından sadece okunacak, kimileri tarafından ne dediği anlaşılmaya çalışılacak, kimileri tarafından da anlaşılacak bir yazarsın.

The Merika dedi ki...

Hektor bazen akıcı değil çünkü o zamanlar zihin tek odaklı çalışıyor.Anında bilgisayarı açıp yazılan, ağır aksak duygu paylaşımları olduğundan,bahsettiğim şeyin kişiye göre değişen bir yargısı olduğuna eminim.Yeteri kadar anlaşıyoruz bence biz seninle=) Okuduğunda içinden aldığın her neyse anlatmak istediğim odur zaten.Gene sen, gene güzel yorum, ve ben gene utandım ne diyeyim gerçekten çok sağol.
Bu arada açıp açıp maldoror okuyorum işaretli yerlerini hala:) zehir gibi kanıma bulaştı.